18.11.08

18/11

Jag bor i Miami med min älskade Luke. Han älskar mig över allt annat och han är bäst helt enkelt. Vi var i Grekland igår, så jag ger er ett citat ur min dagbok.

"The breakfast was great, but I wanted to see more places and not only this town, so Luke took my hand and suddenly we sat in a warm bus, without air condition. The road was small and winding and to the right the ground fell away towards the blue ocean. I wondered where we were, and I guessed we had come back to Europe. In that moment the bus stopped by the side of the road. Luke took my hand again and we walked out of the bus. The heat was overwhelming and Luke gave me a bottle of water when he saw the expression on my face. We walked down against the ocean on a small steep hill. The path was hard to walk on, so I had to grab Lukes arm while I took small steps not to fall."

Eller inte. Det är nästan den bästa uppgiften man kan få i skolan känns det som, att skriva om sin perfekta dag. Det borde vara det i alla fall, men jag är för lat för att göra det så bra som jag borde klara av. Och att sedan sitta framför klassen och berätta om allt fantastiskt jag varit med om, med endast stödord som hjälp, nej det ser jag inte fram emot. Puss i alla fall, nu ska jag bada med Luke i Medelhavet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha jag skulle vilja se det föredraget. Speciellt när du komemr till biten när du och Luke har hett sex i havet