22.11.08

22/11

Gårdagen blev lyckad, trots en skada i mitt ringfinger på grund av de hala tomaterna. Vi åt trerätters med mackor (förlåt, men det var faktiskt inte mycket mer fantastiskt än så. Goda mackor åtminstone), kyckling och låtsasris som i själva verket var potatis, samt en chokladkaka till efterrätt. Vissa tyckte mer om yoghurten med lime som var till, men så kan det vara ibland när allt inte står rätt till. Vi skrattade, en del blev ruinerade på sin telefonräkning, lyssnade på mysiga låtar och moonade. Jag och Hanna sov över, resten åkte hem. Måste tala om att jag tycker himla mycket om er tjejor! Bilder togs under kvällen men jag har dessvärre inte fått dem än. Kommer kanske senare om ni har tur.

Idag har jag skippat ett besök hos mormor och morfar och i stället frenetiskt städat mitt rum i princip hela dagen. Kanske inte världens roligaste lördagssyssla men himla fint är det nu. Hembakad pizza med ananas, fetaost, oliver och mozzarellaost var serverat på bordet ikväll, mjummie.

Inga kommentarer: