15.12.08

15/12

Helt okej dag med bland annat matte, fotboll och pärlplock med små aggrisionsutbrott då pärltråden gick mitt itu och jag fick börja om. Åkte som sagt in till västerås efter skolan, knatade runt hit och dit och kom hem med två julklappar, en liten väska och ett par strumpbyxor. Ingen tröja alltså. Hittade en på MQ som var helt okej och som jag kanske ångrar litelite att jag inte köpte, men w/e. Mamma sa något om Eskilstuna när jag satt i soffan och sydde på ett flätat band till min väska. Happy hour. Nu ska jag slå mig ner i soffan, dricka champagne-te och se på Boston tea party. Passande!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur har du gjort för att få din blogg så himmla fin? :)

Anonym sa...

Tack, vem du nu är.
Jag vet dock inte riktigt vad du syftar på eftersom det enda jag egentligen gjort är min header. Allt är ju bara svart eller vitt annars :)

Anonym sa...

ok .. (A)
vilket 'tema' har du då ? :)

Anonym sa...

Vem är du?
Alltså, jag bloggar ju på blogspot och där väljer man inte teman utan bara färger på text och bakgrund osv.