17.12.08

17/12

Lek hela dagen i skolan. Mördarleken, viskleken och tidningsleken. Den sistnämnda är den sjukaste av alla lekar, då man slåss med tidningar och alla grips av panik. Väldigt underhållande är det, i alla fall när man har alldeles för lång lunch och är fruktansvärt uttråkad. Har kollat upp min rygg och den är oförändrat fem grader sned. Skolios kallas det och det låter tusen gånger läskigare än det är. Fick även skippa syslöjden eftersom jag blev klar med min tunika förra gången. MVG, bara för att skryta lite. Eddie och jag tog rymdskepp nr. 115 och mötte Emelie och Annika. Tredje gången gillt skulle man ju kunna tro, men icke. Jag hittade ingenting att klä mig i den här gången heller. Får leta reda på nån gammal sketen tröja att klä mig i, det får väl duga. En julklapp till min kära bror fann jag i alla fall, så nu är jag helt färdig med alla klappar. Känns otroligt skönt!

Inga kommentarer: