18.12.08

18/12

Ibland stöter jag på folk som jag inser på en gång att jag verkligen inte kommer fungera med. Idag träffade jag en sån person. Jag har visserligen träffat henne tidigare, men det är först idag som jag verkligen insåg det. Jag kan inte sätta fingret på vad problemet är, men ändå är det så irriterande att jag sitter och dagdrömmer om hur det vore att bara gå fram och dunka ner hennes ansikte i sin äckliga tomtedikt. Det stora problemet i det här är att jag verkligen behöver komma överens med henne för att inte hela min stolthet ska sänkas ner under marken och försvinna totalt. Så skulle det i alla fall kännas. Så nu ska jag dra på mig mitt bästa fejksmajl och prestera bättre än någonsin under vårterminen så ska hon få se att jag är tusen gånger bättre än hon inbillar sig. Vänta bara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag vet VERKLIGEN hur du känner! Du får berätta mer imorgon ;) Jag kommer att stå utanför din dörr klockan ett!

Anonym sa...

Kan de vara MILF eva du menar? x) /eräk

Anonym sa...

Schyyy! Hehhhe.