22.12.08

Spännande uppföljare

1. Barnet har nu kommit, det blev en flicka och hon heter Sheila. (döpt efter en av Jamie T:s låtar)
2. Vi pottränade för fullt när spöket efter min fula pojkvän hoppade upp ur pottan och skrämde livet på mig. Han spökade sedan runt i huset hela natten.

3. Min äckliga Nanny frös fast framför spjälsängen och höll på att ta död på ungen. På något mirakulöst sätt trillade hon trots detta ur sängen och jag var snabb att omringa kärringen med ett staket. Där står hon fortfarande, eftersom jag inte kunde komma på koden "move_objects on".
(Ursäkta röran i huset, barn gör det stökigt med leksaker och grejer överallt. Det var visst så i verkligheten också sa pappa. Hm.)

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha, jag vill ha en fortsättning! Och nu fick jag ett behov av att spela sims jag med ;)