8.12.08

Torgfia

Recept på torgfia sökes.
!!!
Finns apselut ingenstans på hela vida internet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Viiii veeet! Emelie och jag skulle göra det förra julen men INGET recept fanns. Otroligt frustrerande.

Torgfias Choklad
(Jag tror att det är samma?)
Blanda i en kastrull:
Drygt 60g kokosfett
Drygt 3/4 dl vatten
2dl socker
Koka upp allt så att det blandas ordentligt.

Blanda i en bunke:
2 1/4 dl vetemjöl
2 dl florsocker
1/2 dl kakao

Blanda de uppkokta ingredienserna med de torra i bunken
Rör om ordentligt
Bred ut massan på ett bakplåtspapper
Låt massan stelna
Skär massan i fyrkanter
Ät.

Anonym sa...

hahha jaa jag fattar inte hur cp det är. Jag tror jag snor receptet och lägger ut på bloggen så att det blir lättillgängligt för mig själv sedan :M

Sara JB sa...

Åh vi har ett recept här hemma som verkligen är jätte bra, ska försöka leta på det och så kan jag mejla det till dig eller nått :D

Anonym sa...

Ja gör det :D tack!