3.1.09

3/1

Träffade Isa som kommit hem från Afrikatt igår. Hon hade med sig en fin sjal som dock lämnade blå spår efter sig till mig. Tack! Hon berättade fina historier och jag önskade att jag var där. Annika kom och sen åkte vi hem till Eddie. Åt grekisk sallad, alldeles för mycket ost och kex, dansade och sjöng till Mamma mia, spelade Singstar och Guitarhero, pratade i massor och somnade väl runt två-tre.

Klockan sju vaknade vi eftersom vi fått för oss att vi skulle till stan och var då tvugna att ta bussen halv tio. Vi träffade Astrid, åt på Kalle på spången. Jag köpte en foundation och fyndade ett par lackskor på Bianco för 88 kronor! Himla nöjd och glad.

(Bild på skorna. Har inte kunnat bestämma mig om jag ska ha röda eller vita snören. Vad tycker ni? Har inget photoshop än, och bloggen verkar inte vilja ladda upp liggande bilder nuförtiden, så ni får leva med att få lite nackspärr)

3 kommentarer:

Anonym sa...

vita snören , helt klart ! ((((:

Anonym sa...

Okej :) får se hur det blir!

Anonym sa...

Haha, jag som tänkte säga röda. De vita är så vanliga och smälter in i all snö. Dom röda lyser upp tillvaron. :)