8.1.09

8/1

Första skoldagen är över. Det är konstigt det där, bara några minuter efter att man klivit in över tröskeln till skolbyggnaden så är man tillbaka igen alla rutiner. Lovet glöms bort totalt, och automatväxeln ställs in. In på en lektion, ut och vidare till nästa. Det är slutspurt en termin nu. Nationella prov, val till gymnasiet och tunboshowen har vi framför oss. Det blir säkerligen tufft, men kul kommer vi ha!

Fick världens finaste brev från min gode vän Eddie idag. Ett vackert rim om min panna, så orginellt. En sann kärleksförklaring helt enkelt. Älskar dig massvis Eddie, och ni andra med. Ni vet vilka ni är.

Tror det är dags för mig att sova nu. Min mage mår inte bra alls men jag hoppas att en ibumetin får den på bättre humör. Måste göra den redo för cirka tio liter te imorgon ju, hos Emma it is. See ya later!

Inga kommentarer: