12.2.09

12/2

Eftersom jag måste skriva någonting varje dag så blir det ett litet sketet inlägg nu.

Idag har jag blivit pulad sisådär fem gånger ungefär, av fredriko och brilli. mest den förstnämnda, är ni inte förvånade? Det var så där ruskigt obehagligt eftersom nästan alla hål i min kropp var fyllda med snö och den där luften som man gärna vill få i sig hela tiden inte kom riktigt ända fram. Men det är väl lite charmen med vinter ändå. När de var färdiga med mig hade all min mascara flyttats från ögonfransarna till typ två cm under ögat. Lite kul det där faktiskt, att det knappt fanns ett enda spår av mascaran där den borde vara.

Imorgon ska jag hem till Isa med lite folk, vet inte riktigt vilka vi blir, men det blir kul i alla fall! Pizzabak blir det, och säkerligen någon film också.

Je meure de faim pour toi, mon amour.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annadu är så otroligt omedvetet rolig :D

Anonym sa...

Håller med Eddie, underhållande i sin blygsamhet.

Den bistra bieffekten av snö!