14.2.09

14/2


Det är alla hjärtans dag, vilket jag inte tror att någon har missat. Alla par sitter väl på ett fik någonstans, äter hjärtbakelser och pussas. Jag sitter här och är deppig, vilket nog har flera orsaker som jag inte tänker ta upp. Är inte ens säker på dem själv så det är bara dumt. Jag har funderat mycket och kommit på att jag vill något som skrämmer mig. Mycket. Det gör mig ledsen men ändå hoppfull. Jag tycker om att ha hemlisar för mig själv, små, men ändå viktiga som ingen får veta. De är en del av mig. Det är mycket på en gång nu, jag kan nog inte riktigt hantera allt. Borde en massa saker som jag bara ser igenom och låtsas som att de inte finns. Det känns bäst så, för stunden. Ska kanske ta tag i lite nu. Framtiden ser ganska ljus ut i alla fall, det är väldigt suddigt men några få solstrålar lyser ändå igenom dimman. Och nej, jag är inte så självmordsbenägen som jag låter. Jag har ätit tre chokladhjärtan idag, jävligt gott var det. Lixom smälte i munnen. Tror jag har spårat ut lite nu. Hare.

Inga kommentarer: