19.2.09

19/2



Idag har jag gått runt och sjöngt på Potter pupet pals, the mysterious ticking noise, dock lite svårt att få med allt när man är ensam, men annars så!

Annars händer inte mycket som vanligt, ska iväg och träna snart och imorgon är det lov! Så grymt välbehövligt. Annika ville du shoppa i Sthlm med mig? Jag är grymt sugen. Och hur blir det förresten med myskvällen som Emelie nämnde? Underrätta mig! (Fult ord, underrätta.. aja) Bilden är förresten på vår kaffeburk, jättefin tycker jag. Vill ha mönstret som tapet i mitt rum, skulle vara grymt fint.

Je t'embrasse

Update: Jag är vän med en häst på Facebook. Känns bra. Skitbra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

SV: Jo visst är det han :D

Anonym sa...

HAHAH vän med en häst?

ron, ron. ron weasley

Anonym sa...

Om myskvällen: Jag vet ärligt talat igenting men jag pratade med Annika och vet att hon är på. Ta ett snack med Isa och Eddie imorgon och se vem vi kan vara hos bara .. (: om du kan?

Anonym sa...

ANNA!!! Jag fick nyss reda på att jag inte hinner få mitt studiebidrag innan/på lovet. Jag hade lugnt hängt på annars. Men just nu så är jag inte så tjock.

Surt men sant. Kan ta det en annan gång? Då vi båda är tjocka? :)