26.2.09

26/2

Åh, alltså det är verkligen fint väder idag. Det känns i hela kroppen. Jag satt ute och åt lunch, jag har fönstret öppet för att låta all äcklig vinterluft bytas ut mot doften av vår. Peppar peppar. Det känns underbart så länge det varar i alla fall. All musik blir tio gånger bättre också, allt blir bättre. Konstigt hur drastiskt humöret kan förändras av lite solsken.

Jag har inga planer för idag, förrutom träning ikväll, men det är helt okej faktiskt. Passade på att rota lite i mammas garderob och hittade en del kul grejer. En randig Levis skjorta som säkert är gammal som gatan, en skinnväst och en kavaj som tyvärr har axelvaddar. Ska nog fråga om jag inte kan få operera ut dem, för det är ändå bara en H&M kavaj. Och mina converse kom igår, sjukt snabbt! De sitter som en smäck.

Mmmhm, nu ska jag fortsätta vara lycklig med farmors körsbärssaft och lyssna på underbar musik. Jason Mraz är toppen till vårkänslor!

Inga kommentarer: