5.2.09

Femsexsjuått

Jag håller tummarna för att nationella gick så bra som det kändes, annars är det ganska kört för mig. Jag orkar inte förklara det mer än att min nya svensklärare inte precis är på min sida när det gäller mitt betyg, men jag vet att jag är värd det och därför är det viktigare än någonsin att lyckas nu. Då har hon inte så mycket att säga till om, om man säger så.

Hur som helst så skrev jag en krönika, som jag i alla fall blev nöjd med. Räcker inte det så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Efter uppsatsen gick jag med en massa flick-flickor och åt pizza, det var mycket trevligt. Nu ska jag packa och sen bär det iväg till Gotland. Kanske hinner med ett till inlägg innan dess, annars får ni ha det så bra under helgen!



(Ni som var med på pizzerian kan förresten lyssna på den här!)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad bra då :D hoppas det gick bra för dig med, men det tror jag för du är bra på att skriva<3