19.3.09

19/3


Förlorade min solarieoskuld idag, wiho. Är dock inte märkbart brunare men det är väl trevligt ändå. Var riktigt avkopplande, inte alls sådär segt och långtråkigt som jag trodde att det skulle vara.

Solade alltså med Isa efter skolan, sen gick vi och träffade Ed & A på fiket, satt och snackade och sådär. Skyndade mig iväg till träningen när jag kom hem, helt i onödan då det visade sig att den var inställd. Ikväll har jag inget plugg alls så det blir bara slapp framför TV:n, hoppas det går något bra. Annika?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ehum. OM du nu skulle vilja veta det så går "Sveriges värsta bilförare" på fyran klockan åtta idag.

Även "Simpssons" (sexan) går fram till halv åtta, "The Big bang theory" (ny och ganska bra serie, på okänd tid för mig. Tror det var halv nio!? Femman i alla fall!), "The Mentalist" på trean och till sist favoriten på topp fem: "Sex And The City" klockan halv tolv (också på trean).

Varsogoood. Slit dem med hälsan!

(Scrubs går alltid på kvällen vid tolv tiden)

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAH. SANSLÖST