28.4.09

Tre trosor och tio tår

Livet rullar på och jag känner mig faktiskt otroligt nöjd med det mesta för tillfället. Peppar peppar. Jag har världens bästa vänner, jag älskar dansen till showen, jag är snart i Paris, vädret är oklanderligt, mitt rum ser ut som en svinstia och ja, allt är allmänt bra helt enkelt.

Mina födelsedagsplaner är numera lika brighta som solen själv, tack vare mina tidigare nämnda världens bästa vänner.

Efter att ha plockat skräp på skolgården och slutat tidigt har jag chillat med Ed, F & H, strosat runt på stan med Felicia och Isa där jag införskaffade mig nya trosor och en helt fantastiskt mysig tröja, träffat mina blivande skolkamrater på kunskap och garvat nästan lite för mycket. En helt ultimat dag, jag gillar't!

Och bara för att hålla mitt löfte angående bilder så får ni nu se en ful bild på tre trosor och tio tår. Plus lite plattång osv.

pieces

Inga kommentarer: