23.5.09

DK

Nu är jag hemma! Eller ja, jag var visserligen hemma för två timmar sedan men den tiden har jag spenderat på att garva åt Henrik Schyffert. Det kan inte vara hälsosamt att vara så rolig.

Hursomhelst så har jag haft det superbra. Jag har varit på världens häftigaste ställe som jag inte kunde tänka mig skulle finnas i Danmark. Snarare medelhavet. Jag har ätit en massa pölse, som har serverats vid varje kvällsmål. Jag vet inte om det är så med alla danskar eller om det är just den dansken vi bor med, men det verkar inte fungera riktigt med kvällsmat utan korv. Den finns alltid där. Och alla ska äta minst fem stora korvar. Det är tufft vill jag lova!

Förrutom att ha blivit fet på gristarmar och diverse rumpdelar (smaskigt! huh) så har jag stått och sjungit till en livs levande Veronica Maggio. Hon sprudlade av energi den där tjejen alltså. Helt grym! Och så har jag shoppat litegrann. En avslutningsklänning, en shortsdress och en slags kofta. Jag har även sprungit i bögskogar, suttit på danska pubar, utökat min PEZ -samling och suttit i en bil i sisådär 15-20 timmar.

klippa
bbrågr
zwxzzz
UO
bil

1 kommentar:

Emelie sa...

sv. Haha nej! :D Sally och Johan ju! men du är ju nybörjarlyssnare Anna ;) räknas inte riktigt på samma sätt då! :D