16.7.09

PEACE & LOVE

engångs 015
Peppade på stationen i brassestolarna. Jonte kom sisådär 30 sek innan tåget avgick. Puh.

engångs 016
Det var lättare sagt än gjort att ta sig till campingen och sätta upp tältet. Köer, värmeslag och tunga väskor.

engångs 001
Och från och med nu har jag inte så mycket koll på hur och när bilderna är tagna. Här är i alla fall Eddie och jag tror vi lagar nudlar. För det gjorde vi rätt ofta.

engångs 002
Publiken under Miss Li.

engångs 003
Och Miss li, utan självaste Miss li. Haha.

engångs 005
Ulf Lundell, om jag gissar rätt.

engångs 006
I trängseln under The Sounds. Vi var omringade av två meter långa killar från alla håll och kanter, och fick nöja oss med att se lite av Maja på storbildsskärmen, i hotpants och sotade ögon. Pojkarna var i extas.

engångs 007
Peter Doherty

engångs 009
Vi sörjde kungen av pop. Det framkommer inte så bra av bilden då Eddie ser enormt lycklig ut, men, ja.

engångs 011
Om man rör om i en kokande kastrull med en plastgaffel så kan det gå sådär.

engångs 012
Backyard Babies?

engångs 014
Johnossi, som spelade i stället för kooks. Emelie var lycklig, jag var i alla fall lite glad. Men ont gjorde det. Luuukeeee...
engångs 018
Vi stötte på en dragen Dennis.

engångs 019
Idolbild, 10 poäng!

engångs 020
Eddie <3 Norrlänningar

engångs 021
Grr

engångs 029
Underbara Laleh

engångs 030
Hur när och var vet jag inte, men det var kväll och ganska så fint.

engångs 037
Gula mannen. Hahah. Nej, jag vet inte heller.

engångs 038
Den här är, och kommer alltid förbli, ett stort mysterium. Vad gör jag uppe bland träkronorna? Och vad försöker jag fotografera?

engångs 008
"Jag hatar västerås!!!" ropade många efter oss. Hm.

engångs 045
Vårat tält var fint. Det fick en massa fimphål, knivhugg och blev täckt av kebabsås. Tack för den.

engångs 042
Ordning och reda, lådvin på fredag, kunskap från wikipedia... nanana

engångs 044
Sliten?

engångs 041
Vi sov fint på hemvägen.

Inga kommentarer: