28.7.09

PRIDE

pride
Jag, Jonatan och mamma åker till stockholm & pride imorgon. Av det jag sett så består programmet mest av utställningar med kramandes trädgårstomtar och av olika projekt som bland annat ifrågasätter varför kvinnor måste kissa sittandes. VÄLDIGT intressant med andra ord. Fast shopping blir det självklart också.

Fram tills dess får jag väl hålla mig sysselsatt med något pride-aktigt för att få in den rätta känslan. Jag vet inte vad det skulle vara dock. Måla en flagga i regnbågens alla färger och lyssna på Barbados/Magnus Carlsson? Nåja, något hittar jag väl alltid på. Hare bra så länge!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Se filmer med homosexualitet (: Brokeback mountain, Sandor/slash/Ida eller Patrik 1,5!

Anna sa...

bra tips! patrik 1,5 har jag, så den kanske jag kan kika på :)

Kim sa...

sv; ja verkligen :D hade du det bra i sthlm idag då? <3