4.8.09

Annars då?

våås
Ett år gammal bild.

+ Visby imorgon, får äntligen träffa isafisa och gå på kullerstensgator vid små gulliga hus täckta av rosenbuskar.

+ Jag ska beställa ett Nikon 50 mm 1.8 för mitt presentkort på Scandinavian photo!

+ Solen börjar sakta men säkert smyga sig fram igen, den är efterlängtad.

+ Att börja gårdagen klockan nio med att dyka ner i Emelies pool, tätt följt av en mysig frukost i hennes uterum, var en perfekt start på dagen. En bok ute i solen med ett glas saft brevid mig gjorde det komplett.

- Mitt fågelbo till hår behöver en rejäl uppfräschning, vilket innebär att jag måste ta mig in till västerås idag. Orka eller inte orka, det är frågan.

- Jag har ångest över att sommarlovet bara rinner iväg. Det är redan den fjärde augusti och jag har knappt märkt att det börjat. Hjälp. Någon som vill rymma till en avlägsen ö ute i stilla havet med mig?

Inga kommentarer: