31.8.09

The point of no return

Som jag har gått och garvat åt den fula hårfärgen med Pernilla Wahlgren på framsidan, och sagt att den som köper den där inte kan ha alla fåren i hagen. Gissa vad jag gör nu? Hehe. Nåja, färgen såg bra ut på den där hårtussen som kicks-tanten visade upp, och man lever bara en gång så varför inte?

Min framtid på dansgolvet ser i alla fall ljus ut. Nybörjarkurs i Reggeaton med Julia är det som gäller imorgon. Ända sedan den sista föreställningen av Tunboshowen har jag gått och sett fram emot att kunna börja dansa. Det är absolut bland det roligaste jag gjort, så nu är jag taggad till tusen!


Foto: Thord Harry Nilsson

3 kommentarer:

Isa sa...

Det kasnke3 blir jazzbalett för mig trots allt men det är inte så säkert än men kul i alla fall! :D

Eds sa...

Jag tror att det kallas ödets ironi :D

Anna sa...

Isa: Jasså? Låter spännande!
Ed: Haha ja, nåt sånt måste det vara! Tack & lov ser jag inte ut som pernilla nu iaf.