9.9.09

Be Right Back

Ahh. Det är mycket nu känner jag. Jag är en sån person som inte riktigt klarar av att hålla flera bollar i luften samtidigt utan att bli sönderstressad. I stället för att fixa allt i tur och ordning bryter jag ihop. Men det ska inte ske. Så jag tar bort alla onödiga måsten, som att blogga utan att ha något att blogga om, och att se på Idol när jag faktiskt har trettio franskaglosor tills imorgon. Jag behöver faktiskt sömn också.

Samtidigt så gillar jag att ha fullt med klotter i kalendern, det känns som att jag faktiskt lever då, i stället för att jag bara sitter hemma och långsamt avlider varje dag efter skolan. Så jag borde inte klaga. Men det är mycket, som sagt. Jag återkommer snart med ett vettigare inlägg, tills dess får ni ha det så bra. Glöm inte bort mig. Puss.

Inga kommentarer: