25.11.09

Framlänges eller baklänges?



Det här är inte min dag tror jag. Eller vecka kanske. Till och från i alla fall. Jag kan till exempel få ett jättegulligt sms, men så visar det sig att mitt comviq kompis precis har tagit slut. Eller så ligger en glad överraskning under kudden när jag ska sova efter en lång och jobbig dag. En chokladkalender. Men så råkar jag tappa den bakom elementet morgonen därpå så att jag inte får fram den. Eller så är jag så duktig att jag precis hinner ner till centralen innan tåget går. Men då funkar inte tågkortet och jag missar det ändå.. ja, ni fattar?

Och ja just det, jag har tagit svinis idag. Håller tummarna för att jag inte börjar gå baklänges, får en knorr eller något annat konstigt. Än så länge känns det bra!

2 kommentarer:

e sa...

DU MÅSTE RÄDDA CHOKLADEN! ANNARS SMÄLTER DEN!

Anna sa...

Lugna puckar, den är räddad!!! Ett rep och lite tejp gjorde susen, hissade upp den innan bilden togs :)