8.11.09

Pappsingen


Fars dag. Vi har aldrig riktigt firat sånt i min familj. Fars dag, mors dag, barnens dag... lite shit the same. Vi har slipsar och strumpor så det räcker här hemma. Men han fick ett grattis, som jag inte riktigt förstod varför jag sa. Vadå grattis? Nåja. En bild får han också, pappsingen. Det var sommar och det haglade.

Kollat på lägenhet idag som låg så mycket i city som man kan komma. Typ Carlings en trappa ner liksom. Den var sjukt fin och nu vill jag bara flytta på en gång. Orkar inte med kolbäck. Zero bussar och tåg på helger (i princip), gå upp ett halv dygn innan skolan börjar... sånt. Skulle självklart sakna huset hur mycket som helst, och alla kompisar här, men fördelarna överväger ändå nackdelarna.

Slut på skitsnacket, nu ska jag bädda ner mig under täcket, möjligen läsa lite i naturkunskapsboken... kanske. C ya 2morrow.

2 kommentarer:

Sara JB sa...

Ska hela la familia flytta eller är det bara du? :)

Anna sa...

Alltså vi ska inte flytta, kollade bara för skojs skull, men jag vill :)