2.1.10

And I miss you, and I need you, I do.


Jag får en hjärtattack varje heltimme. Min knokka tjuter som om världen skulle gå under. Typ. Inte vänjer jag mig heller, det här kan inte vara hälsosamt. Halva dagen igår och halva dagen idag spenderades i alla fall med världens bästa M, och lite hans kusin också förresten. Och lillebror. Kaxig liten filur, han är lik sin bror. Biljard, mat, lite film, lite xbox, massa sömn och lite mer mat typ. Check! Resten av tiden har jag mest ätit som om världen skulle gå under, igen... så kan det gå.

Mina naglar är i alla fall glänsande kornblå för tillfället. De matchar mammas gamla ring. Och missmatchar min rosa knokka fint. Mysvelourbyxorna är på, knuten sitter till rätta på huvet så nu passar det utmärkt med en film. Bonne nuit!

& så pep klockan igen. 2012 here we come...
(Och bara som en liten extra irriterande parantes så skulle jag nog kunna slicka göran perssons armhåla för att få se kooks just nu. ÅH.)

Inga kommentarer: