16.1.10

'Cause his world is built 'round punctuality


Lördag & "allt-jag-har-att-säga" - lista:
1. Missa tåget = hemmakväll & U T T R Å K A D
2. Rött hår?!?!??
3. Googlade uttråkad och hittade bästa sidan. http://uttrakad.se/
4. Stockholmsfynd på bilden förresten. Halsband från topshop och byxor från weekday. Inte för att någon undrade.
5. Jag vill äta. äta. äta. äta. Har inget att äta.
6. Borde jag ens posta det här?
7. Saknar världens bästa pojke. Det knölar i min mage och jag vill bara springa till Waynes och pussa på honom och springa hem igen.
8. Varför inte? Motion är bra.
9. Saknar en massa kompisar som jag inte sett röken av på alldeles för lång tid. Skärpning! Massfika?
10. Au revoir. Ska gå och dö eller nåt liknande.

7 kommentarer:

Sara sa...

Nice nice! Hur är läget nu förtiden? :)

Annika sa...

Kör på rött! :)

Felicia sa...

massfika!

Anna sa...

Massfika it is!!!

Sara sa...

SV: De e bara nice :) Håller med! Hur är carlforska?

Sara sa...

SV: Alright, jag går IT/Media på JB :)

Sara sa...

SV: Jadå, det får vi göra :)