12.10.10

You make my dreams come true


Så här kände jag mig idag. När jag traskade runt den här fina höstdagen med ipodhörlurarna i öronen och på högsta volym. Världen var så vacker. Jag beundrade kontrasten mellan de knaollorangea löven på trädgrenarna och den ljusblå himmelen med stora ögon. Ville dansa runt, skutta lite och kanske snurra runt ett varv för att sedan triumferat glida in på bussen precis lagom till tonartshöjningen, och jag bara väntade på att alla skulle sjunga med mig. Fast det hände ju inte. Istället fick jag gunga lite extra med foten och kanske nynna lite tyst för mig själv när det allra bästa i låten kom. Åh vad jag älskar fina dagar. Livet borde vara mer som en musikal ibland.

6 kommentarer:

Eddie sa...

Ååh låter fint!

Annika sa...

Fan vad fint det skulle vara :)

hanin sa...

ÅHHH livet borde verkligen vara som en musikal Anna!!

Julia sa...

Haha, ja kan se dig framför mig när du hoppar runt sådär! :D

Julia sa...

faktiskt, det kan jag... hahaha...

anna sa...

hahah pratar du med dig själv eller? jag kan showa för dig nån dag!