31.12.11

2011

jan
feb
mars
april
maj
juni
juli
aug
sept
okt
nov
dec
Jag har vågat så mycket det här året. Tack vare det har jag vuxit som person så enormt, lärt mig saker, till och med blivit en bättre människa tror jag. Jag har vågat släppa sånt som känts fel alldeles för länge, tagit chanser som dykt upp och jag har träffat så mycket fantastiska människor vilket jag aldrig hade gjort om jag inte vågat. Det har stundvis varit tufft, jag har suttit många kvällar och gråtit över omöjliga skoluppgifter, känt mig trasig och tom, men majoriteten av alla minnen är positiva och jag kommer ta med mig dem genom hela livet. Det känns lite dumt att säga, men det känns som att nästa år kommer bli sinnessjukt bra. Jag ska till Jerusalem i tre långa veckor, och jag har en vår och sommar att se fram emot som innefattar studenten och förhoppningsvis en resa bort från den här staden, för att stanna en där tid. Det känns läskigt, men jag är så taggad på livet.

Inga kommentarer: