21.10.08

21/10

En av mina bästa vänner föddes idag för exakt 16 år sedan. Jag skänker henne en god tanke och hoppas att den når fram.
Under dagen har jag roats av pedofilaktiga gubbar med läskigt flin på läpparna, under tiden som de dansat med stolar och spelat på piano och fiol liknande instrument. Jag har även delat på en gigantsik choklad på några få minuter, samt skrattat åt en flicka med en massa bekymmer som börjar på o. Franskaprovet på fredag ser jag inte fram emot, eftersom jag i stort sett inte rört böckerna den senaste veckan. Bra där. Om en vecka befinner jag mig i Skåne. Dock kommer inte människan på L befinna sig i vårat vackra land, men eftersom jag kan gissa att stämningen hade blivit lite jobbig så är jag inte alltför sorgsen av mig.
Det är snart november, men i tankarna är jag kvar i augusti. Min framtid är oviss och det skrämmer mig.

Inga kommentarer: