1.1.09

1/1

Varsågoda, hata mig! Här kommer en tråkig lista snodd av Bella.

DIG:
1. Hur lång är du? - 162 cm om jag minns rätt
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Den jobbigaste frågan som finns - jag vet inte. Rik vill jag bli i alla fall.
3. Vad pluggar du? - Ptja, går i nian så jag pluggar väl allt och inget?
4. Har du långt hår? - Ja det skulle jag säga att jag har.
5. Vilken hårfärg har du? - Brunt.
6. Sminkar du dig? - Yes I do.
7. Har du haft sex senaste månaden? - Nix.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Vit.
9. Har du kysst någon idag? - Nej, jag har dock pussat Hanna vid tolvslaget.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja det gör de.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - De är bäst båda två.
3. Hur många syskon har du? - En big brothaa.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - "Ja" , jag svarade på frågan om jag ville ha te.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Cabanossgryta, hur det nu stavas.
6. Hur många ställen har du bott på? - Bara ett faktiskt, trivs bra så det är bara positivt!
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Det varirerar väl, stör mig på alla då & då lixom.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Alla är snälla, såklart.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - På annandag jul kanske, då vi sjöng singstar. Gissa vem som vann? Fast vi träffas ju såklart oftare än så.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - Inatt.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Annika, i lördags.
3. Har du kysst nån kompis? - Nej, bara pussat.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Haha ja, typ.
5. Vem har du varit kompis med längst? - Julia Thorén.
6. Vem känner dig bäst? - Det är nog en jämn kamp. Isa kanske? Eddie? Äh jag vet inte.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Är inte osams med mina kompisar särskilt ofta, så en dag kanske? Hehe.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nja, kanske skulle försöka visa det på något sett iaf. Inte säga det rakt ut.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Klart jag inte gör, dumt att vara kompisar isåfall väl.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Mjukisar och vitt H&M linne. Och underkläder.
2. Har du bytt om idag? - Nej.
3. Favorittröja? - Svårt, jag vet inte faktiskt. Är sjukt trött på mina kläder, så jag får lov att svara: Jonatans blårandiga tröja. (Förlåt!)
4. Sexigaste klädesplagget/n på andra könet? - Alltså, det beror väl på vad de kär i. Men snygga jeans och en häftig t-shirt funkar alltid.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jarå.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Tyvärr ja, lika mycket ångest varje gång.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Jag tror det, men det har alltid blivit fel så det gör jag inte längre.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej, varför ska man göra det?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Alla kläder i för liten storlek till personen i fråga är väldigt fult.
10. Vad använder du för skor? - Bruna från din sko.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - Jag vågar väl, men gör det väldigt sällan.
2. Klä dig annorlunda? - Ja, så länge jag trivs i kläderna så varför inte.
3. Vara dig själv? - Absolut, men det beror väl mer eller mindre på sällskapet också. Vissa är det ju lättare att vara sig själv inför.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Jepp.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Helst inte haha.
6. Pierca dej? - Ville jag så skulle jag göra det, men öronen räcker bra för mig.
7. Ge dig på utmaningar? - Jarå.
8. Vara omogen? - Beror på vad som menas med omogen?
9. Äta småkryp? - Finns ingen som helst poäng med det så varför ens våga? hah. Men jag har ätit en myra minns jag, hade fått för mig att det skulle smaka citron?

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Tunboskolan.
2. Vad heter din favoritlärare? - Micke tycker jag är bra, och Danne är bra på Idrotten.
3. Vad är ditt favoritämne? - Svenska, innan Frida försvann i alla fall.
4. Snyggaste läraren på skolan? - Men hjälp, ingen!
5. Har du bra betyg? - Ja
6. Tråkigaste ämnet? - Fysik och Kemi, prestationsångest x 1000.
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Nej.
8. Hur tar du dig till skolan? - På cykel eller till fots.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Njet
2. När tuggade du tuggummi senast? - Precis nu, typ 5 st samtidigt dessutom. Kan inte sluta när jag väl börjat heh.
3. När var du på semester senast? - Gotland på höstlovet.
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Röd.
5. Är ditt hår tråkigt? - Ja.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Grå, happy time!
7. När såg någon dig naken senast? - Idrotten för nåra veckor sen kanske. Ingen aning.
8. Hur ofta duschar du? - En gång om dagen.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - Är det det där rosa tuggummit som är som en rulle? Det är inte gott men jag älskade det som liten eftersom det var så långt.
10. När ska du gå och lägga dig? - Snart, har inget bättre för mig.

Inga kommentarer: