1.1.09

2009

Tvåtusennio.
Kvällen blev inte alls som planerat. Jag är inget stort fan av nyårsafton alltså, är det bara jag som tycker att det aldrig lever upp till ens förväntningar? Jag var i alla fall med Hanna och inte förrän runt elva började vår nyårsafton på riktigt efter en massa strul. Vi befann oss tillslut hos Julia vid tolvslaget, ute på gatan med en fetingstor pommacflaska som jag äntligen fick öppna efter att ha släpat runt på den i Herrskogen i ett par timmar. Linnea var också där, vi spelade Guitar hero world tour så det hördes ut över hela Kolbäck ungefär.

Tack Julia för att du alltid finns där, hur länge sedan det än var vi träffades så känns det alltid som att det var igår vi åt socker med rabarber, klättrade i körsbärsträden och byggde snöhästar. Allt är så enkelt med dig. Utan dig hade vi suttit där ensamma på hockeyrinken i Herrskogen med vår pommacflaska och firat in det nya året, haha.

Jaja, dags att avruna känner jag. Min nyårsafton blev väl helt okej tillslut. Hoppas alla har ett jättebra 2009! Det blir vad man gör det till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nyår är helt klart överskattad, ger bara en konstig klump i magen och en antydan till att allt redan är slut.

Anonym sa...

Precis, man får bara ångest!