13.1.09

14/1

Galet trött. Vill helst av allt slänga mig i sängen och dra upp täcket ändå upp till öronen och försvinna i någon annan värld. Men det går ju inte, såklart.

Ångesten över mitt gymnasieval blir allt större, snart skiter jag i hur det blir, bara jag får det avklarat. Kunskapsgymnasiet känns ganska bra just nu i alla fall. Den första februari 23:59 kommer jag sitta som paralyserad framför datorn och trycka på den där hemska knappen som avgör min framtid, ser inte fram emot det.

Skola snart så jag bör väl fräscha upp mig en aning i alla fall. Puss på er!


Bildkälla: http://igorandandre.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

I februari avgör inte den knappen ditt liv! Det är ju senare, eftersom det bara är preliminärt. =) tänk att du kan alltid byta i höst om det ionte passar.