14.1.09

The only one I want too much

Jag är så fruktansvärt äckligt rörd för tillfället. Jag laddade imorse upp en bild på Fotosidan (www.fotosidan.se), som jag inte gjort på evigheter. Valde självporträttet på mig som jag även lade upp här för ett par dagar sedan.

Nu visade det sig att jag har fått sexton kommentarer på bilden, plus två personer som valt den som sin favoritbild! (!!!) Alla kommentarer är överlag väldigt positiva dessutom. Det som var negativt från vissa personer var den väldigt softade huden, men eftersom det var uttänkt så tar jag det med ro.

Egoistiskt inlägg men det är tillåtet ibland. Det är en stor grej för mig eftersom jag annars sällan får riktig respons på mina bilder, och nu när jag får det så är det så pass mycket och positivt på en gång.

Eftersom jag ändå är så glad så måste jag passa på att dela med mig av en glädjelåt x 1000!

3 kommentarer:

FeliciaOlofsson sa...

du är grym anna!

Sara JB sa...

Vad kul! Grattis, eller nå haha :D

Anonym sa...

Tack!!!