20.1.09

Punkt.

Carlforsska vs Rudbeck vs Kunskap

Tror jag svimmar snart. I mitt huvud studsar bollar över från höger till vänster med rop och åsikter om vad de tycker att jag borde göra. Jag uppfattar bara enstaka ord och det ger mig ingen som helst sammanhängande fakta som hjälper till över huvud taget. Istället sitter jag här och har ingen jävla aning.
Men jag tror jag skippar Carlforsska faktiskt. I så fall ska jag gå Tvär, då jag väljer natur först i tvåan och det känns ju onödigt eftersom jag ändå vet att det är det jag vill. Dessutom så blir det en extra pendling vilket ju kan resultera i låånga skoldagar.
Så kvar återstår kunskap och Rudbeck. Det blir säkert skitbra hur jag än gör men det hjälper ju ändå inte, för jag måste ju fortfarande välja. Är det någon som har den minsta lilla åsikt om det här så är kommentarer mer än välkommna. Nu ska jag dö, ta hand om er och kom ihåg att det blir vad man gör det till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om det har den minsta lilla betydelse för dig, men Rudbeck har nog mest plugg på NV vad jag har förstått. Rasse går ju där och du vill inte se hans provdagar under några veckor. Sedan har jag ingen aning om Kunskap men jag antar att du kan prata med Linnea och Johanna (vilken du nog har gjort).
Det blir nog bra ska du se! Jag vet hur det är, men det löser sig alltid i slutändan. PUSS ANNA

Anonym sa...

Rudbeck - hårda krav, mycket plugg. Men skit bra skola om man hänger med och kämpar!
Kunskap - Självdisciplin behövs. Jätte bra lärare! Mer fritt genom att du får välja när du vill jobba med det och det. Du kan lägga ner mer dit på de ämnena du har svårt för eller tycker om. Men som sagt, disciplinen behövs för att inte halka efter. Ett plus med kunskap är också att det endast är 2 min. till station.. om en det.