20.4.09

Det börjar i ett hallonland som vi får smurfa av för hand

Deadline för kärlekshandboken, bokrecension av Tusen strålande solar, fysikprov, 3 nationella... Jag har så det räcker och blir över den här veckan.

Men jag har så mycket kul att se fram emot så det vore skam om jag klagade. Det är inte långt kvar till valborg och min sweet 16, sen blir det Paris och veckan efter det åker jag till Danmark och lyssnar eventuellt på Veronica Maggios vackra stämma. Och sen när jag kommer hem är det bara knappt tre ynkliga veckor kvar på högstadietiden. Helt sinnessjukt verkligen. Hjälp. Och jag har inte ens valt min framtida skola är. Panik någon!?

Nåja, lite stress hit och dit ska man väl klara av. I överlag är jag väldigt lycklig och glad, och det är ju bra.


kitsune noir

1 kommentar:

Sara JB sa...

Eh, jag har typ inte heller valt skola :)