22.4.09

Uchibuchi

Uchibuchi. Det här är då inte min dag. Inte någonstans. Fysikprov, tandläkaren och plugg plugg plugg.

"Välkommen Anna", "Gapa Anna", "Gapa lite mer Anna", "Mer Anna!"

MEN JAG KAN FÖRIHELVETE INTE GAPA MER NÄR JAG HAR EN TAMPONG, EN SPADE OCH EN SPRUTANDE LÄSKIG GREJ I MUNNEN!?

"Bra Anna nu får du inte äta på en timme Anna".
Tack du. Du tänkte inte på att jag spyr när som helst av den här smaken jag har i munnen?

Nu har jag plastiga tänder som smakar helvete. Och så har jag cirkus fem timmar på mig att skriva en bokrecension. Plus att jag satt bakom en stinkande gubbe bå bussen både in till hallsta och hem. Hur i helvete lyckades jag göra om samma misstag kan man ju undra? Och så har jag inte fotat sen i februari typ. Bra Anna.

Och vilken fin comeback jag har gjort till bloggen. Klaga, klaga, klaga. Nåja, jag tvingar ingen att läsa. Och jag ska sluta nu. Har liksom inte tid med att klaga. Rätt illa.

1 kommentar:

eddie sa...

Jag älskar dig Anna <3 Some days are though and some are rough