7.4.09

Man must dance


Bäst musik just nu.

IGÅR:

Jag låg och sov i solen, åt twister med Fredriko och Ed, emelie kom och vi såg på P&L videos hos mig, sen blev vi hungriga och gick och köpte två pizzor som vi åt på bryggan. Smakade minst 10 gånger bättre än det gör inomhus. Sen kom Annika, D, J och L, vi tände ljus att värma oss med.

Emelie tvivlade på att det inte var varmt att doppa fingret i stearinet (vilket det faktiskt inte gjorde alls till en början, det kan Annika intyga), så jag var tvungen att bevisa det. "Neej jag lovar, det känns inte alls", typ. Sagt och gjort, jag doppade ner hela fingret i sisådär fem sekunder och AAAJ helvete! lät det sen. Det gjorde lite ont. Men reaktionen kom först i efterhand.

När vi inte kunde trotsa kylan längre blev det film och kaka här, Annika och Emelie sov över och (IDAG:) here I am. GRR8!

Inga kommentarer: