7.4.09

a monkey needs to dance so do you


You're the monkey in the jungle
trying to find your place
the one who let the sunset
bring a silly kind of smile on your face

Får inte nog av den där låten alltså. Så bra!

Jag sa till Emelie och Annika igår eller imorse att jag alltid brukar möblera om när jag har tråkigt, men att jag inte kunde möblera om på fler sätt på mitt rum nu. Tänkte bara tala om för er att jo, det gick visst! Pappa blev dock inte så glad för nu är ännu ett förvaringsställe borta. Det enda jag har nu är i princip några skokartonger. Min byrå rök nämligen sist jag höll på. Men hellre ingen förvaring än ful förvaring, tycker jag. Och det gör ju dessutom att jag slipper spara på en massa skit, så två flugor i en smäll!

Ikväll ska jag se Amelie from montmartre, som är typ världens mysigaste film, äta glass med chokladsås och sova tidigt. Schöönt, så schöönt.

1 kommentar:

Emelie sa...

sv. Jo efteråt ;p vi kan väl diskutera om vart idag (: