11.7.09

I see nothing but cool self-regard in your eyes

Morsning. Idag ska jag på bröllop. Vad har man på sig när man fotograferar ett bröllop? Vill ju inte komma i fetaste klänningen, samtidigt som jeans och t-shirt känns helt fel. För övrigt så har jag aldrig varit på bröllop tidigare. Det är ju lite skumt. Att gå på ett bröllop där man inte känner någon över huvud taget, menar jag. Typ, hej här kommer jag och snyltar på er goda bröllopsmiddag och känner mig fruktansvärt malplacerad. Men jag har en supersnäll Matte vid min sida, och jag menar, jag kan ju inte göra bort mig SÅ mycket? Jag ska hålla näsan i vädret och låtsas vara världsvan. För det är jag ju. Jag är så jävla grym.

glader

2 kommentarer:

Emelie sa...

haha älskar bilden
Men du träffade ju honom igår, frågade du inte då? :D
Lovar att det går bäst oavsett. Och bäst kan inkludera små missöden (:

Anna sa...

haha nä, men kavaj blir nog bra. diskret men snyggt!