17.9.09

Basically, I wish that you loved me

Första provet och första redovisningen avklarat, nu ska jag försöka komma igång här igen. Ledsen för uppehållet.

Efter att ha dansat sjuk ringdans med klassen med en, om möjligt, ännu sjukare danslärare, så satt jag fast på ett tåg i en timme och en kvart, på en strecka som inte ens ska ta tio minuter när allt är som det ska. Mindre roligt. Men jag kom hem tillslut, och eftersom jag fick matteläxan avklarad på tåget så är jag fri ikväll. Jag har sovmorgon imorgon, himlen var dessutom rosa ikväll och pappa sa något om att baka bullar, så det finns INGET som kan förstöra det här. Nu väntar Idol, det sitter aldrig fel.

Skolfotona kom på posten idag. Helt okej nöjd faktiskt, otroligt va? Sånt brukar inte ske. Jag hoppas att turen har vänt, för saker och ting har verkligen inte vart på min sida på sistone. Det kan Julia intyga. Aotch.

2 kommentarer:

Sara JB sa...

ORKA VA SÅ SNYGG!

Kim sa...

ja, du ska verkligen vara nöjd:o
du blev ju helt DÖÖÖÖSNYGG!!!!!
are you for real? haha