18.9.09

Someday, as I look at the sun I think of you

Tudilu. Det är fredag och snart kommer emmsi, lovisa och hanna hit. Det blir kladdkaka, grönsaksdipp, troligen en massa prat om allt mellan himmel och jord och någon bra film på det. Super!

Imorgon blir det släktträff, sedan ska jag iväg till Västerås och förvandla stackars barn till fjärilar, nyckelpigor och ormar. Är det tänkt att det ska föreställa i alla fall. Senare blir det kulturnatten! Heelt awesome om jag får säga det själv. PUSS!


Gammal goding från 2007, Jag och Emelie.

1 kommentar:

Kim sa...

sv; ja, jag skulle vilja ha det faktiskt tror jag, har alltid haft rakt på alla skolkort. Fast mitt hår har brist på volym nu för tillfället när det börjar bli höst, det blir automatiskt lagt mot huvudet haha. Men det blir ju lite mer spännande när det inte bara hänger typ och ist virvlar hit och dit. Fast jag får himla kort hår när det är lockig, kortare än det redan är :/ men ändå. Ska försöka våga!