18.5.09

Moulin Rouge

Idag fick jag det roliga beskedet om att jag är med i tidningen FOTO som "ung i foto". Grymt roligt, och lite konstigt att läsa. Tidningen skickas imorgon, sa damen jag pratade i telefon med. Och ett presentkort på 750 kronor från Scandinavian photo. Inte helt fel.

Imorgon ska jag hålla ett tal om boken tusen strålande solar. Jag har i princip inte börjat på det. Men det kanske är bra för det brukar bara bli dåligt när jag övar in varje ord. Värt ett försök. Fysikprovet däremot, det fungerar nog inte riktigt så. Dags att börja plugga alltså. Till coldplays underbara 42 (länk) ska jag plugga. Slutspurt nu, måste ta mig i arslet och göra det här nu, men det tar emot...

Bilder från Moulin Rouge.
moulin rouge
moulin rouge2
moulin rouge3

1 kommentar:

Annika sa...

GRATTIS ANNA!!! Grymt stolt över dig och dina prestationer. Puss.